Färdbeskrivning:
Att hitta till vårat vackra Oknö, måste du ta dig till sydöstra delen av Sverige. Oknö ligger i Småland. Oknö är en ö vid kusten och ligger i Kalmar sund
Från Söder: Kör norrut på E22 och ta sikte mot Kalmar. Mönsterås ligger 45 km norr om Kalmar. Ta avtagsvägen söder om Mönsterås. (skylten: Oknö 5 km). Sväng in på vägen och kör ungefär 1500 meter, sväng sedan höger. Följ vägskyltarna mot Oknö och upplev den underbara utsikten som möter dig medans du närmar dig Oknö.
Från Norr: E22 börjar i Norrköping och fortsätter söder ut längs med kusten mot Kalmar. Oknö ligger ungefär 220 km söder om Norrköping. Ta avtagsvägen söder om Mönsterås. (skylten: Oknö 5 km). Sväng in på vägen och kör ungefär 1500 meter, sväng sedan höger. Följ vägskyltarna mot Oknö.
Flygplats – Kalmar Öland Airport : (47km – 35min)
Flygbolag: SAS
Hyr bil: Avis, Europcar, Hertz, Mabi & Sixt
Visa på karta – Tryck här
Juridisk ägare av fastigheten: Leif-Erik Johansson.
Incheckning och nyckelinstruktioner:
Vänligen notera:
Läs informationen nedan.
Vad händer om jag vill avbryta bokningen?
Du kan avbryta din bokning genom att skriva till oss (via e-post) eller via bokningsplattformen.
Avbokningen är inte giltig om den görs till tredje part eller skickas till semesterhuset direkt med vanlig post.
Vi kommer att bekräfta din avbokning skriftligen via e-post.
Om jag behöver göra en klagomål?
Om du behöver lägga fram ett klagomål ska du göra detta till oss så snabbt som möjligt eller minst två dagar efter ankomst. Skador som uppstår under din vistelse bör rapporteras omedelbart så att vi kan reparera skadan så snart som möjligt. Vi kommer att avisera skadebeloppet och skicka en faktura för att täcka reparationer av eventuella skador eller brist på städning till följd av din vistelse.
Vad är mitt ansvar?
Krig, naturkatastrof, strejker etc:
Båda parter har rätt att upplösa avtalet om fastigheten inte kan underhållas eller bo i på grund av krigshandling, naturkatastrof, arbetskonflikter (strejker), längre perioder med el- och vattenbrist, brand eller andra force majeure-situationer som ingen av parterna kunde förutse. I dessa situationer kommer vi att återbetala det du har betalat minus eventuell användning av huset från din sida.
Vad händer om vi inte håller med?
Kom till oss direkt med eventuella klagomål för att få ett snabbt svar. Vänta inte med att lägga fram ditt klagomål, eftersom eventuella förseningar kan påverka utvärderingen.
Om vi inte kan nå en överenskommelse kan du vända dig till den allmänna ombudsmannen, så kommer dom att kunna hjälpa dig med ditt klagomål.
Viktiga villkor!
Hyresgästen ska alltid verifiera och bekräfta bokningsbekräftelsen för att undvika missförstånd.
Hyresgästen för kort- eller långvarig vistelse får inte äganderätt genom att bo på detta semesterboende.